Autor Thema: Beware of customkamera for ir and fullspectrum conversion  (Gelesen 1254 mal)

Offline shomax

• Newbie
  • *
Hi all,

I had a very very bad adventure with the seller customkamera for fullspectrum conversion.
I've lost the camera and all money, so be careful with him!
Here on my site you can read all:

http://www.robertomascellani.it/c2012/c2012.htm

If you have question about this case, please write me in english or italian, I don't speak German, thank you.

Offline el_Pano

• Jr. Member
  • **
Re: Beware of customkamera for ir and fullspectrum conversion
« Antwort #1 am: 30. Mai 2017 - 19:07:10 »
wow that's something, but I do not fully understand, where does that steel pin come from? Did it penetrate the whole package while shipment, was it inside the package with the camera, or does it look like the camera was shipped with this damage already done on purpose?

I hope you get your damage refunded!
Keep us informed please!

greetings David

Offline shomax

• Newbie
  • *
« Antwort #2 am: 31. Mai 2017 - 09:56:54 »
I don't know if this is a damage caused by transport o directly from customKamera.
I would like to think that it was a damage caused by transport, but I will never know why I have no safe proof.
It is true that the outer box was slightly marked at the pin, but it is also true that the pin was totally inserted inside and the outer carton did not show signs of crushing, just that small scratch.

Offline fotografikus

• Newbie
  • *
« Antwort #3 am: 16. Juni 2017 - 15:49:03 »
Very strange, really.

Today i 've got my EOS M from Customcamera: smart communication, good consultation and a fantastic new camera with 680nm. I'm fully satisfied with Thomas / Customkamera

Peter

Offline fotografikus

• Newbie
  • *
« Antwort #4 am: 16. Juni 2017 - 15:57:12 »
"Meine Sendung ist beschädigt

Ihre Sendung wurde beschädigt oder Teile des Inhalts fehlen? Dann sind Sie hier richtig.
Bitte beachten Sie bei internationalen Sendungen

Schadensanzeigen können Sie nur für empfangene Pakete aufgeben. Sollte ein von Ihnen versendetes Paket beschädigt sein, muss der Empfänger im Ausland den Schaden bei seiner nationalen Postgesellschaft anzeigen."

Quelle: https://www.dhl.de/de/privatkunden/hilfe-kundenservice/schadensanzeige.html

Offline shomax

• Newbie
  • *
« Antwort #5 am: 06. Juli 2017 - 16:16:12 »
Ich lebe in Italien und der Receiver in meinem Land kann nie den Anspruch auf Entschädigung eröffnen.
Dies wird auch von DHL Italien bestätigt, wie Sie persönlich auf diesem Foto sehen können, das auch das offizielle Dokument der Poste Italiane ist.
Nur der Absender für eventuelle Beschädigungen, um die Anfrage zu öffnen. Custom Zimmer 2012 nicht schützen seine Kunden, will nur das Geld. Er löschte auch das negative Feedback von seiner eBay-Seite. Zimmer 2012 benutzerdefiniertes löschen mein Feedback von eBay erwies sich als ein rtuffatore nur positives Feedback zeigen. Ich habe die Geschichte, was mir in allen Fotografien-Standorten passiert, weil gewisse Dinge nie passieren müssen und ein Verkäufer wie er nicht verdient die Kunden.
CUSTOM KAMERA 2012 er versuchte, die falsche Person zu betrügen.
« Letzte Änderung: 06. Juli 2017 - 16:24:07 von shomax »